Muziek & Dans

E-mailadres Afdrukken PDF

You Got It!

(YGI) is Youth Gospel Music & Dance Award die georganiseerd word door Stichting Pillar.

De Youth Gospel Music & Dance Award is een talent jacht gericht op voornamelijk jongeren die in de kerken - informele netwerk- actief zijn. De reguliere instelling weten niet van het bestaan van deze jongeren en weten zij de jongeren niet te bereiken en worden vaak door deze instellingen buiten beschouwing gelaten. Gospel is een soort muziek die deze jongeren aanspreekt en wordt beschouwd als een effectief middel om de jongeren te bereiken.

Er zijn ongeveer 4 jury’s aanwezig die de kandidaten zullen boordelen. Het evenement is een soort competitie show, knock-out. Dit evenement wordt gekoppeld met GIBI- bijeenkomst.
De show wordt afgesloten met onderlings netwerken, music en eten- en drankjes voor een uitstekende sfeer.

Tijdens de Youth Gospel Music&Dance Award Show, in samenwerking met diverse instantie richten wij ons op organisaties die op innovatieve wijze om de kloof tussen de reguliere instellingen en de jongeren die het verst verwijderd zijn van het omgaan met ‘’eerder genoemde GIBI- bijeenkomst onderwerpen’’. Het evenement vindplaats in Amsterdam.

You are here Activities Music & Dance